Pārvieto tabulas saturu, ērtākai apskatei pagriez mobilo ierīci vertikālā stāvoklī vai izvēlies lapas apakšējā kreisajā stūrī esošo darbvirsmas versiju, lai aplūkotu lapu pilnekrāna režīmā
Tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinēja ar turbokompresoru un jaudīga ar akumulatoru darbināma elektromotora dinamiskā kombinācija paceļ jaunā Santa Fe degvielas efektivitāti jaunā līmenī. Tas viss bez nepieciešamības uzlādēt akumulatoru vai mainīt jūsu braukšanas paradumus. Hibrīds nemanāmi pārslēdzas starp elektromotoru un parasto dzinēju, dažkārt vienlaikus izmantojot abus.
Izbaudiet elektrisku paātrinājumu. 44,2 kW elektromotors nodrošina lielu griezes momentu un augstu efektivitāti. Tas arī nodrošina iespaidīgu paātrinājumu, uzsākot braukšanu.
1,49 kWh lieljaudas akumulatoram ir izcili uzlādes/izlādes parametri, kas maksimāli palielina gan elektrisko piedziņu, gan enerģijas uzkrāšanos.
Jaunizstrādātā 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba nodrošina labāku ātrumu pārslēgšanu un degvielas patēriņa efektivitāti, salīdzinot ar tās priekšgājēju.
Pateicoties jaunajai platformai, akumulatoru bloks atrodas zem pasažiera sēdekļa – tas nodrošina lielāku efektivitāti, neietekmējot salona vai bagāžas telpu.
Pilnais hibrīds nemanāmi pārslēdzas starp benzīna dzinēju un elektromotoru. Strauji kāpinot ātrumu vai braucot augšup kalnā, elektromotors un benzīna dzinējs darbojas paralēli, lai palielinātu paātrinājumu un samazinātu degvielas patēriņu. Reģeneratīvās bremzēšanas sistēma uzlādē akumulatoru, izmantojot elektromotoru, lai palēninātu automobili. Pēc tam akumulatorā uzkrātā enerģija darbina elektromotoru, lai palīdzētu uzņemt ātrumu, braukt kalnā vai braukt ar nelielu ātrumu.