Tīra un dabiska apkārtējā vide ir Hyundai mērķis, kuru sasniegt uzņēmums centies jau daudzus gadus. Cenšoties ekonomēt dabas resursus, aizsargāt apkārtējo vidi, kā arī novērst nevajadzīgu atlikumu rašanos, uzņēmums Hyundai Motor Company samazinājis izmešu daudzumu atmosfērā visās savās rūpnīcās, kā arī ieviesis otrreizējās izmantošanas noteikumus. Hyundai korporācija kļuvusi par vienu no pirmajiem automašīnu uzņēmumiem, kas apņēmies izmantot tādus lakošanas un krāsošanas materiālus, kas veidoti tikai uz ūdens bāzes, kā arī samazināt kaitīgo vielu izmantošanu ražošanā (piemēram, kadmiju). Visās Hyundai rūpnīcās notekūdeņi tiek attīrīti tik efektīvi, ka tie pēc tam kļūst derīgi arī dzeršanai.
Hyundai pastāvīgi strādā pie transporta līdzekļu ekonomiskuma paaugstināšanas un pakāpeniski virzās uz mērķi ražot automašīnas bez izplūdes gāzu izmešiem, kas pilnībā iespējams, izmantojot atjaunojamos enerģijas avotus.Hyundai korporācija ieguldījusi daudz līdzekļu resursu P&A (pētniecībā un attīstībā), pētot alternatīvo enerģijas resursu – elektrības, degvielas elementu un hibrīdu tehnoloģijas – izmantošanas iespējas.Tajā pašā laikā uzņēmums tiecas ražot arvien vieglākas automašīnas, lai paaugstinātu to sadedzinātās degvielas derīgās ietekmes koeficientu.Ar jauno tehnoloģiju palīdzību uzņēmumam izdodas ekonomēt dabas resursus, kā arī samazināt transporta līdzekļu kaitīgo ietekmi uz apkārtējo vidi.
2018. gadam izvirzīts mērķis saražot 500 000 hibrīda automašīnas.
2015 Hyundai prezentē jauno IONIQ modeli – viens virsbūves tips ar trim elektrificētiem spēka agregātiem – pilnīgi elektrisko versiju, uzlādējamo hibrīdu un parasto hibrīdu.
2012 Sākas ūdeņraža automobiļu Hyundai ix35 Fuel Cell sērijveida ražošanā.
2010. gadā tiek izvirzīts mērķis saražot 30 000 hibrīda automašīnas.
2009. gadā tiek uzsākta modeļa Elantra LPI (Liqufied Petroleum Injection) sērijveida ražošana.
No 2005.-2008. gadam Korejas valdības iestādes saņem savā rīcībā 1410 hibrīda automašīnas Accent HEV.
2004. gadā ražošanā nonāk modelis Getz HEV, izmēģinājuma partija tiek piegādāta Korejas valdībai.
2000. gadā ražošanā nonāk modelis Accent HEV, tiek izgatavota izmēģinājuma partija.
1995. gads – izstrādes sākums
Lai vienkāršotu pārstrādi un otrreizējo izmantošanu, Hyundai automašīnas ir viegli izjaucamas pa sastāvdaļām, un visām to detaļām ir standartiem atbilstošs marķējums to šķirošanai. Izgatavojot plastmasas detaļas vai līdzīgus sarežģītus elementus, priekšroka tiek dota konstrukcijām no viena materiāla, lai vēlāk būtu vienkāršāka vairs ekspluatācijai nederīgā izstrādājuma pārstrāde.
Šo darbību mērķis ir pastāvīgi paplašināt iespējas automašīnu izgatavošanā pielietot otrreiz izmantojamo tēraudu, stiklu un plastmasu. Hyundai savā darbā balstās uz jaunākajām rekomendācijām attiecībā uz ekoloģijas politiku: turpmāk automašīnās arvien vairāk izmantojami pārstrādātie materiāli, bet jauno izejmateriālu izmantojuma daudzums, kā arī ražošanas procesos radušies atlikumi samazināmi līdz minimumam.
Visu Hyundai Motor Company rūpnīcu darbība atbilst starptautiskās standartizācijas organizācijas (ISO) ieviestajiem ekoloģiskās vadības standartiem, ko apliecina rūpnīcām izdotais ISO 14001 sertifikāts. Visas rūpnīcas pastāvīgi tiecas samazināt izmantotā ūdens daudzumu, palielināt pārstrādājamo materiālu izmantojumu, kā arī izvairīties izmantot materiālus, kas satur hroma un dzīvsudraba savienojumus.