Pārvieto tabulas saturu, ērtākai apskatei pagriez mobilo ierīci vertikālā stāvoklī vai izvēlies lapas apakšējā kreisajā stūrī esošo darbvirsmas versiju, lai aplūkotu lapu pilnekrāna režīmā
Pilnīgi jauno Tucson Hybrid darbina jaunais 1,6 litru T-GDI Smartstream benzīna dzinējs un 44,2 kW elektromotors ar 1,49 kWh litija jonu polimēra akumulatoru. Šī sistēma ir pati spēcīgākā spēka pārvadu sastāvā, ar kopējo jaudu 230 ZS un 350 Nm griezes momentu, kas nozīmē to, ka varēsiet izbaudīt lieliskas braukšanas prieku un vienlaikus priecāties par zemāku degvielas patēriņu.
Spēcīgais 44,2 kW elektromotors sasniedz 265 Nm tūlītējā griezes momenta, kas Hybrid Tucson paātrinājumam un veiktspējai piešķir sportisku, aizraujošu niansi.
1,6 litru T-GDi dzinējs ir aprīkots ar Hyundai unikālo nepārtraukti mainīgā vārsta ilguma (CVVD) tehnoloģiju, kas optimizē motora veiktspēju un degvielas patēriņa efektivitāti.
Vēlaties pārņemt kontroli? Sporta režīmā varat pārslēgt pārnesumus, izmantojot pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas.
Pilnīgi jaunais Tucson piedāvā vienu no plašākajiem aizmugures sēdekļiem savā klasē. Hibrīda akumulators ir iebūvēts zem aizmugures sēdekļiem, tādējādi saglabājot tikpat daudz vietas kājām kā parastajā spēka pārvada versijā.
Pilnais hibrīds nemanāmi pārslēdzas starp benzīna dzinēju un elektromotoru. Strauji kāpinot ātrumu vai braucot augšup kalnā, elektromotors un benzīna dzinējs darbojas paralēli, lai palielinātu paātrinājumu un samazinātu degvielas patēriņu. Reģeneratīvās bremzēšanas sistēma uzlādē akumulatoru, izmantojot elektromotoru, lai palēninātu automobili. Pēc tam akumulatorā uzkrātā enerģija darbina elektromotoru, lai palīdzētu uzņemt ātrumu, braukt kalnā vai braukt ar nelielu ātrumu.